ANPC

RED-BIKE.RO

Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.


În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Cum faceți o reclamație?

 

 

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

Începând cu data 6.04.2022, ora 00.00, până la finalizarea lucrărilor de modernizare a prezentei aplicații, formularul de reclamații online, va putea fi utilizat de consumatori după următorul program:
• luni-vineri, între orele 8.00-16.30.

Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată derula într-un termen optim și să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcționarea ei în parametrii prevăzuți.