Livrare și retur

Vespa Constanța

Livrarea și returul

Conditii livrare:

 

In Bucuresti si in Tara


Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc valoarea de 400 ron,TVA inclus. Livrarea gratuita se face pana in localitatile unde firma de curierat selectata, are sediul sau poate face livrare fara costuri suplimentare.
Aceasta facilitate nu se aplica si dealer/distribuitorilor.
Livrarea o facem in aceeasi zi prin serviciul Fan Courier sau cand doresti tu, prin serviciul de curierat selectat.
Pentru a calcula pretul de transport pentru Fan Courier  click AICI

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul? 


Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul, efort facut pentru tine si pentru sigurata ta ca mai apoi sa reluam procesul de despachetare si repunere in vanzare.

Noi te respectam si suntem corecti cu tine, fii si tu responsabil cu noi!


Ne dorim sa oferim in continuare toate aceste servicii si ba chiar sa te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie si de ajutorul tau iar pentru asta este foarte important ca tu sa returnezi responsabil!

Cum returnezi?


E important ca tu sa returnezi responsabil!


Returneaza produsul care nu ti se potriveste, in aceeasi stare in care a fost livrat si cat poti de repede. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii aferente, ambaajul original si pe cat posibil cu eticheta atasata.  Gandeste-te ca un alt client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu. Ai doua modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre Curier, sau predare intr-un Showroom Red-Bike.ro .
Prima modalitate necesita in prealabil completarea unui 
formular de retur iar pentru returnarea in Showroom Red-Bike.ro se poate face direct, fara completarea formularului de retur.

RETUR PRIN CURIER


Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Istoric si detalii comenzi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda,accesand butonul “detalii” din dreptul acesteia apoi bifeaza produsele, cantitatea si motivul returului.
Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
Odata cu returul te rugam sa completezi si formularul de retur pe care sa mi-l trimiti odata cu marfa returnat ,dupa ce s-a acordat posibilitatea de retur.
Noteaza metoda de plata si poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii apoi te vom anunta in momentul in care returul va ajunge in depozit.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite si te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.
Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

RETUR IN SHOWROOM


Daca vrei sa returnezi produsele pe loc, vino in showroom-ul Red-Bike.ro din orasul tau. Vei evita asteptarea si vei primi banii inapoi in functie de modalitatea de plata a comenzii:
Daca ai platit online cu cardul, vei primi banii in aproximativ 7 zile lucratoare in contul tau bancar din care s-a platit comanda sau intr-un alt cont IBAN in care doresti sa se efectueze viramentul.
Daca ai platit ramburs, vei primi banii pe loc in numerar la casieria showroom-ului.
Iata mai jos lista showroom-urilor unde poti returna produse.

 

Returul marfii


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului

Nu se pot returna:


– Produse care prezinta modificari, lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de la socuri sau incomplete
– Piese care au fost montate/testate.
– Produse la care defectul s-a produs ca urmare a probei fortate.
– Produse cu etichete lipsa sau folii viziera lipsa,(in cazul castilor)
– Produsele electrice sau electronice
– Produse aduse pe comenzi speciale, piesele de origine si produsele pentru care s-a incasat avans in baza unei facturi de avans.

Cheltuielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta defecte de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris pe mail in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu alt produs, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia conform dorintei clientului. In acest caz cheltuielile de transport vor fi suportate de catre Red-Bike.ro.